ДОГОВІР ОФЕРТИ
___________________________________________________ (далі – «Замовник»), з одного боку, і ФОП Іванова Алла Вікторівна, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію № від 26.09.2006 р. (далі – «Виконавець»), з іншого боку, що надалі разом іменуються – Сторони, а кожна окремо – Сторона, уклали цей договір про наведене нижче:
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Офертою, згідно зі статтею 641 Цивільного кодексу України, визнається пропозиція укласти договір. Цей документ далі за текстом називається – оферта/угода/договір.
1.2. Офіційна оферта розміщена на сайті http://www.garderiaschool.com.ua/ у відкритому доступі, адресована фізичним особам, укласти з Фізичною особою-підприємцем Івановою Аллаю Вікторівною договір на нижченаведених умовах.
1.3. Акцептом (прийняттям) умов, викладених у цій публічній Оферті, є надходження коштів від Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця відритий в банку або розрахунковий рахунок Виконавця через платіжну систему «Way For Pay», що є платіжним агентом, реквізити якого вказані на сайті https://wayforpay.com/ru на оплату послуг, запропонованих на сайті. Відповідно до статті 642 ЦК України акцепт оферти передбачає вчинення дії відповідно до вказаних у пропозиції умов договору, яка засвідчує бажання особи укласти договір, ця дія є прийняттям пропозиції.
1.4. Договір між Замовником та Виконавцем щодо обраної Замовником Послуги вважається укладеним на умовах Оферти з моменту Акцепту і до повного виконання Виконавцем та Замовником своїх зобов'язань щодо нього.
1.5. Правила та порядок обробки персональних даних користувачів сайту та Замовників викладені у політиці конфіденційності, опублікованій на http://www.garderiaschool.com.ua/. Надання персональних даних означає повну та беззастережну згоду з усіма пунктами, викладеними у політиці конфіденційності.
ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
2.1. Сайт - сукупність розміщених в мережі інтернет веб-сторінок, об'єднаних єдиною темою, дизайном і єдиним адресним простором доменів, що включає, але не обмежується наступним доменом http://www.garderiaschool.com.ua/
2.2. Виконавець – Фізична особа – підприємець Іванова Алла Вікторівна
2.3. Замовник – фізична або юридична особа, яка вчинила акцепт цієї оферти.
2.4. Заморозка онлайн-курсу – відтермінування старту онлайн-курсу або призупинення онлайн-курсу за попереднім замовленням Замовника та узгодженням з Виконавцем.
2.5. Онлайн-курс — інформаційно-консультаційні послуги, які надає Виконавець Замовнику за відповідну плату. Надання послуг здійснюється шляхом розміщення Виконавцем, у закритому розділі сайту-навчальної платформи, матеріалу (текстова інформація, аудіо, відео записи) та завдань для Замовника (якщо такі передбачені програмою курсу), спрямованих на отримання знань та навичок за програмою курсу, згідно з розкладом, встановленим Виконавцем, письмових та усних відповідей на запитання Замовника (якщо такі передбачені програмою курсу), а також іншої інформаційної підтримки Замовника при проходженні курсу (все разом називається – онлайн-курс/курс). Детальний опис послуг, що входять до курсу, програма, ціни, терміни проведення та інша необхідна інформація розміщені на сайті.
2.6. Унікальний ключ — унікальне гіпертекстове посилання, що дозволяє отримати доступ до онлайн-курсу.
ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1. Предметом даного договору є надання Виконавцем навчальних послуг Замовнику, за умовами якого Виконавець зобов'язується надавати Замовнику послуги, а Замовник зобов'язується оплатити ці послуги та належним чином виконувати умови, встановлені цією Офертою.
3.2. Послуги Виконавця можуть надаватись у вигляді проведення онлайн-курсу.
Найменування та програма конкретного онлайн-курсу, час (тривалість), порядок проведення, вартість, інші умови розміщуються Виконавцем до укладення Договору в Інформаційно-телекомунікаційній мережі «Інтернет» на офіційному сайті Виконавця http://www.garderiaschool.com.ua/ (далі по тексту – Сайт), на відповідній сторінці Сайту, що є невід'ємним додатком до цього договору.
3.3. До послуг Виконавця з проведення онлайн-курсу входить:
- Розробка програми, розкладу та інших умов онлайн-курсу.
- Організаційний супровід онлайн-курсу.
- Безпосереднє проведення онлайн-курсу.
- Надання доступу до навчальної платформи, де проводиться онлайн-курс.
- Надання інформаційних матеріалів, передбачених програмою курсу.
3.4. Участь в онлайн-курсі здійснюється за допомогою онлайн перегляду (перегляду засобами мережі Інтернет) відеоматеріалів та інших матеріалів, що становлять у своєму комплексі онлайн-курс, а також виконання завдань Виконавця, якщо такі передбачені програмою курсу.
3.5. За фактом завершення надання послуг Виконавець надсилає Замовнику електронний сертифікат, свідоцтво або диплом недержавного зразка (залежно від вибраного курсу).
3.6. Виконавець має право надавати послуги як особисто, так і на власний розсуд залучати третіх осіб.
3.7. Місцем надання послуг вважається місцезнаходження Виконавця ( Україна).
ПОРЯДОК УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ
4.1. Укладення цього Договору здійснюється шляхом вчинення Замовником наступних дій (акцепт публічної оферти):
4.1.1. Замовник на сайті у спеціальних графах вводить свої прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), адресу електронної пошти, номер телефону, вибирає курс, тариф курсу та повністю сплачує його. Замовник повністю несе відповідальність за правильність і достовірність зазначених контактних даних, оскільки за вказаними контактними даними буде здійснюватися обмін інформацією.
4.2. Оплата Замовником послуг Виконавця підтверджує, що Замовник ознайомився з умовами цієї публічної оферти та повністю та беззастережно приймає їх.
4.3. Додаткову інформацію Замовник може дізнатися, надіславши листа електронною поштою на адресу: garderia.landscape@gmail.com
ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Онлайн-курс:
5.1.1. Навчання вважається є розпочатим з моменту прийняття умов (Акцепт), викладених у цій публічній Оферті у відповідності до п. 1.3 цього Договору.
5.1.2. У день початку навчання за умови повної оплати вартості послуги Виконавець надсилає на електронну пошту Замовника посилання на сайт-навчальну платформу, на якому проходитиме онлайн-курс. Процедура авторизації на навчальній платформі здійснюється Замовником самостійно.
5.1.3. Під час проведення онлайн-курсу Виконавець надає Замовнику:
- доступ до відео та аудіо записів занять (якщо така можливість передбачена обраним тарифом);
- доступ до інформаційних матеріалів у виді текстових та графічних матеріалів в електронному вигляді (якщо така можливість передбачена обраним тарифом),
- завдання для самостійного виконання з подальшою перевіркою, коментарями та рекомендаціями Виконавця/співробітника виконавця (якщо така можливість передбачена обраним тарифом).
- індивідуальну консультацію, якщо вона передбачена обраним тарифом.
5.1.4. Тривалість курсу вказана на Сайті. Дата початку курсу анонсується на Сайті. Вказану інформацію може бути продубльовано як окремий лист на електронну пошту Замовника.
5.1.5. Під час отримання доступу до сайту, на якому проводиться онлайн-курс, Замовнику надається право викладати на ресурс відгуки, запитання, фотографії, тексти. При цьому заборонено прояв міжнаціональної, міжконфесійної та міждержавної ворожнечі, лайку та образи стосовно користувачів системи та третіх осіб, перехід на особистості та перепалки, поширення інформації, забороненої законодавством України та нормами міжнародного права, пропаганда зброї, алкоголю, наркотиків. Замовник самостійно несе відповідальність перед третіми особами за свої дії, пов'язані зі своєю діяльністю на сайті-навчальній платформі, у тому числі за те, що його дії відповідають вимогам законодавства України та не порушують права та законні інтереси третіх осіб. Замовник самостійно і власним коштом зобов'язується врегулювати всі претензії представників державних органів, і навіть третіх осіб, пов'язані з його діями сервісі.
5.1.6. Разом з відповіддю та/або виконаним завданням для самостійного виконання Замовник має право надіслати коментарі щодо цього завдання в текстовій формі. Надсилання коментарів у формі (форматі) відео або аудіо файлу можливо виключно з дозволу або за проханням Виконавця/співробітника виконавця. Спілкування Замовника з Виконавцем/співробітником виконавця відбувається виключно шляхом відправлення повідомлень на сайті-навчальній платформі або чаті онлайн-курсу (якщо це передбачено обраним тарифом). Спілкування з Виконавцем/співробітником виконавця з використанням особистих (на передбачених сайтом-навчальною платформою та/або обраним тарифом) засобів та контактів заборонено.
5.1.7. Замовник зобов'язується не здійснювати записи онлайн курсів, не розповсюджувати (публікувати, розміщувати на Інтернет-сайтах, копіювати, передавати або перепродувати третім особам) з комерційною або некомерційною метою надану Виконавцем Замовнику інформацію та матеріали в рамках цього договору, створювати на її основі інформаційні продукти з метою отримання комерційного прибутку, а також використовувати цю інформацію будь-яким іншим чином, окрім як для особистого користування.
5.1.8. Замовник зобов'язується утримуватись від здійснення запису онлайн уроків, текстових матеріалів та їх розповсюдження (у тому числі у формі розміщення в мережі інтернет, у тому числі за плату, для передачі в колективну/часткову власність) для осіб, які не укладали з Виконавцем договору на надання послуг . У разі порушення цього пункту Виконавець зупиняє доступ Замовника до сервісу, а Замовник сплачує виконавцю штраф у розмірі 200 000 (двісті тисяч) гривень. За порушення авторських та суміжних прав Виконавця винна особа може бути притягнута до кримінальної відповідальності згідно зі статтею 176 Кримінального кодексу України.
5.1.9. Замовник зобов'язується не змінювати будь-яким способом програмну частину сайту, з якого здійснюється надання Послуг, не вчиняти будь-які дії, спрямовані на зміну функціонування та працездатності сайту.
5.1.10. Замовник зобов'язується не розміщувати на сайті персональні дані третіх осіб без їхньої згоди, у тому числі домашні адреси, телефони, паспортні дані, адреси електронної пошти.
5.1.11. Замовник зобов'язується не розміщувати на сайті комерційну рекламу, комерційні пропозиції, агітаційну інформацію та будь-яку іншу нав'язливу інформацію, крім випадків, коли розміщення такої інформації погоджено з Виконавцем.
5.1.12. У разі виявлення неналежної поведінки або інших порушень умов Договору Виконавець має право припинити надання Послуг Замовнику, заблокувати доступ Замовника на сайт-навчальну платформу та достроково розірвати даний Договір. Повернення коштів у такому разі не проводиться. Утримані кошти Сторони визнають штрафною неустойкою за дії Замовника.
5.1.13. Послуги, передбачені цим договором, надаються Виконавцем виключно особисто Замовнику. Замовнику забороняється передавати реквізити доступу (логін, пароль, унікальний ключ, посилання) для отримання послуг третім особам, а також спільне з третіми особами отримання або придбання послуг без спеціального дозволу Виконавця. У разі порушення цього пункту, Замовник сплачує Виконавцю штраф у розмірі 200 000 (двісті тисяч) гривень.
5.1.14. Послуги вважаються наданими та прийнятими без складання актів приймання-передачі наданих послуг у момент направлення Замовнику логіну та паролю (для онлайн-курсу) або унікального ключа, необхідних для активації доступу до послуги.
5.1.15. Розміщуючи на сайті – навчальній платформі тексти, фотографії, відгуки та інший контент, Замовник надає Виконавцю невиключні права на такий контент на публічний показ, переробку, відтворення, доведення до загального відома без обмеження території та строків, без виплати винагороди. Контент Замовника буде доступний для перегляду Замовнику, однак, не буде доступний іншим учасникам онлайн-курсу.
5.1.16. Сукупна відповідальність Виконавця за цим договором за будь-яким позовом або претензією щодо договору або його виконання обмежується сумою платежу, сплаченого Виконавцю Замовником. При цьому з Виконавця може бути стягнуто лише реальну шкоду, але не втрачену вигоду.
5.1.17. У разі не виконання умов п. 6.2 умов Договору Виконавець має право припинити надання Послуг Замовнику, заблокувати доступ Замовника на сайт-навчальну платформу та достроково розірвати даний Договір. Повернення коштів у такому разі не проводиться. Утримані кошти Сторони визнають штрафною неустойкою за дії Замовника.
5.1.18. Замовник має право один раз заморозити онлайн-курс шляхом надсилання листа електронною поштою на адресу: garderia.landscape@gmail.com , в якому зазначає підстави та термін відкладення початку навчання або строк на який бажає зупинити навчання. Строк заморозки онлайн-курсу не може перевищувати строку тривалості курсу. Поновлення онлайн-курсу відбувається з дати зазначеної в електронному листі та/або може бути здійсненим достроково шляхом надсилання листа електронною поштою на адресу: garderia.landscape@gmail.com
5.1.19. До закінчення онлайн-курсу Замовник має право додатково замовити продовження доступу до матеріалів онлайн-курсу розміщених на сайті (сайті-платформі), на якому проводиться онлайн-курс. Так продовження можливе строком на один, три та шість місяців. Вартість такої послуги вираховується шляхом помноження кількості місяців на 1/12 вартості наданої послуги (онлайн-курсу). Замовлення додаткової послуги відбувається шляхом надсилання листа електронною поштою на адресу: garderia.landscape@gmail.com
Продовження доступу відбувається після сплати 100% вартості такої послуги. Після закінчення строку, на який було продовжено доступ, доступ Замовника до сайту (сайту-платформи), на якому проводиться онлайн-курс припиняється.
ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
6.1. Вартість та порядок оплати послуг та відповідні реквізити вказані на сайті або надані в рахунку.
6.2. Оплата послуг здійснюється на умовах 100% (сто відсоткової) передоплати. Оплата послуги може здійснюватися кількома платіжами.
6.3. Вразі, якщо оплата здійснюється кількома платіжами, перший платіж не може бути меншим ніж 50% вартості послуги, вказаний на сайті http://www.garderiaschool.com.ua/ , а інші 50 % вартості послуги повинні бути сплачені Замовником протягом 30 календарних днів від дня в якому було здійснено перший платіж. Оплата здійснюється з урахуванням зазначеного курсу долара, який дійсний на момент кожної частини оплати.
6.4. Комісія платіжної системи не входить у вартість послуг та оплачується Замовником окремо. Послуга буде вважатися сплаченою з моменту надходження повної суми коштів на рахунок Виконавця.
6.5. Виконавець має право відмовити у наданні послуг /наданні доступу до сервісу. В такому випадку оплата повертається Замовнику в розмірі сплаченому Замовником крім випадків передбачених у пунктах 5.1.7. - 5.1.11 даної оферти.
6.6. Якщо оплата надходить у розмірі меншому вартості послуги, договір вважається неукладеним. У випадку здійснення оплати послуг кількома платіжами сплачені кошти не повертаються.
6.7. Відповідно до частини 2 статті 903 Цивільного кодексу України можливість повернення оплати за Послуги, не надані з вини Замовника, а також у разі відмови Замовника від Послуг після початку їх надання, не передбачено.
6.8. Замовник до дати початку онлайн-курсу має право відмовитися від участі в ньому, надіславши на електронну адресу Виконавця заяву про відмову. Заява має бути надіслана з адреси електронної пошти Замовника, вказаної під час реєстрації на сайті. Виконавець має право утримати із Замовника суми, витрачені Виконавцем на оплату навчальної платформи, а також витрати, понесені Виконавцем при наданні Замовнику доступу до навчальної платформи.
6.9. У разі надходження заяви про повернення оплати під час проведення курсу кошти, сплачені Замовником, не повертаються.
6.10. Утримані Виконавцем суми сторони погоджуються вважати договірною неустойкою, виплаченою Замовником Виконавцю за порушення умов цього Договору.
6.11. Заява про відмову вважається оформленою належним чином, якщо в ній зазначено:
- Прізвище, ім'я, по батькові Замовника;
- паспортні дані, контактний телефон, адреса електронної пошти;
- Причина повернення коштів та банківські реквізити для їх перерахування.
Заява має бути власноручно підписана Замовником, відсканована та надіслана Виконавцю на e-mail: garderia.landscape@gmail.com
Рішення про повернення коштів приймається Виконавцем виходячи з вивчення причини повернення, дотримання умов договору.
6.12. Протягом 10 (десяти) робочих днів Виконавець приймає рішення щодо повернення і повідомляє про це Замовника шляхом надсилання відповіді на адресу його електронної пошти.
6.13. Повернення коштів здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту прийняття Виконавцем позитивного рішення про повернення.
6.14. Повернення коштів здійснюється шляхом перерахування на банківський рахунок Замовника, зазначений у заяві на повернення.
6.15. У випадку, якщо Замовник з причин, що не залежать від Виконавця, не використовує доступ до сайту-навчальної платформи, не переглядає відео уроки, не читає текстовий та графічний матеріал, не виконує завдання, Послуги вважаються наданими належним чином та оплачені Виконавцеві кошти поверненню не підлягають.
ВИРІШЕННЯ СПОРІВ ПО ДОГОВОРУ
7.1. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
7.2. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.
7.3. Сторони домовилися, що для листування в електронному вигляді вони будуть використовувати такі дані: Від імені Виконавця: igarderia.landscape@gmail.com
Від імені Замовника – адреса електронної пошти, вказана під час оплати курсу. Сторони визнають листування із зазначених адрес електронної пошти умовою про визнання електронної адреси простим електронним підписом. Усі сповіщення та повідомлення, надіслані Сторонами один одному за вищевказаними адресами електронної пошти, визнаються Сторонами офіційним листуванням у рамках цього Договору.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань цієї Оферти Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України. Виконавець не несе відповідальності за неможливість участі Замовника у навчанні, що виникла з причин, що не залежать від Виконавця.
8.2. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність наданих Послуг очікуванням Замовника та/або за його суб'єктивною оцінкою, така невідповідність очікуванням та/або негативна суб'єктивна оцінка не є підставами вважати Послуги наданими не якісно, або не в повному обсязі.
8.3. Жодна інформація, матеріали та/або консультації, що надаються Виконавцем у рамках надання послуг за цим договором, не можуть розглядатися як гарантії. Прийняття рішень на основі всієї наданої Виконавцем інформації знаходиться у винятковій компетенції Замовника. Замовник бере на себе повну відповідальність та ризики, пов'язані з використанням інформації та матеріалів, наданих Виконавцем у рамках виконання своїх зобов'язань за цим договором.
ТЕРМІН ДІЇ ТА ЗМІНА УМОВ ОФЕРТИ
9.1. Ця Оферта набирає чинності з моменту вчинення Замовником Акцепту Оферти та діє до повного виконання зобов'язань Сторонами.
9.2. Замовник погоджується та визнає, що внесення змін до Оферти тягне за собою внесення цих змін до укладеного та чинного між Замовником та Виконавцем договору, і ці зміни набувають чинності одночасно з такими змінами в Оферті. Актуальна редакція Оферти розміщена на сайті http://www.garderiaschool.com.ua/
Продовження використання сайту означитиме згоду Користувача, Замовника з умовами нової версії Оферти. Якщо Користувач, Замовник не погоджується з умовами нової версії Оферти, він зобов'язується припинити користуватися сайтом.
9.3. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії Договору.
ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
10.1. З урахуванням положень даного Договору, Цивільного кодексу України, Законів України «Про авторське право та суміжні права», «Про інформацію», усі матеріали, що надаються Виконавцем Замовнику в процесі онлайн-курсу, а також результати фото- та відеозйомки, отримані Виконавцем під час онлайн-курсу, охороняються авторським правом, права на всі об’єкти інтелектуальної власності, надані під час реалізації цього Договору Виконавцем, усі та будь-які виключні майнові права, в тому числі зазначені у статті 424 Цивільного кодексу України, на об’єкти інтелектуальної власності (авторського права) з моменту створення таких об’єктів у повному обсязі належать Виконавцю. Замовник дає згоду на використання свого фото- відео, яке увійшло до матеріалів, зазначених у цьому пункті. У разі незгоди Замовника з використанням його зображення або інших даних, він зобов'язаний повідомити Виконавця в письмовій формі за адресою електронної пошти:garderia.landscape@gmail.com
10.2. Виключне авторське право, у тому числі суміжні права належать Виконавцю. Усі матеріали, що надаються Виконавцем Замовнику в процесі надання послуг, призначені лише для особистого використання Замовником. Замовник немає права копіювати, публічно цитувати, будь-яким іншим способом відтворювати для публічного показу третім особам на будь-якій території у будь-якій формі зазначені матеріали.
10.3. Виконавець є правовласником онлайн-курсів як складових частин творів.
10.4. Контент, розміщений на сайті, не може бути скопійований, опублікований, відтворений, перероблений, поширений, проданий або використаний іншим способом частинами або повністю без письмової згоди Виконавця.
10.5. Відносно аудіо-, відеоматеріалів, завдань, текстів лекцій та інших результатів інтелектуальної діяльності Виконавця Замовнику надається проста (невиключна) ліцензія (на територію всього світу) на термін проведення онлайн-курсу або на інший термін, залежно від обраної програми, з моменту оплати курсу. Зазначений контент може бути використаний такими способами: шляхом ознайомлення з ним (шляхом перегляду, читання, прослуховування, іншого ознайомлення залежно від виду Контенту, а також шляхом відтворення виключно для особистих цілей).
ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ
11.1. Сторони дійшли згоди, що складенні в електронній формі документи мають юридичну силу, якщо можливо достовірно встановити, що документ надійшов від сторони договору на умовах зазначених в даній оферті.
11.2. Сторони вирішили керуватися наступними умовами електронного документообігу:
- Заявки, повідомлення, рахунки складаються письмово у формі електронного документа і можуть додатково не оформлятися на паперових носіях у разі наявності - простого електронного підпису .
- Сторони в межах дії даної оферти вважають простим електронним підписом, унікальну адресу електронної пошти (логін і пароль облікового запису поштового сервісу), для Замовника таким підписом є електронна пошта вказана під час реєстрації на сайті.
- Сторони погодили, що електронне повідомлення, яке надійшло з електронної поштової адреси Сторони, виражає дійсне волевиявлення Сторони і намір укласти, змінити або припинити відносини – відповідно до значення тієї або іншої дії.
- Перевірка достовірності повідомлення, що виходить від Сторони, здійснюється шляхом звірення адреси відправника з адресою, вказаною Замовником під час реєстрації на сайті або Виконавцем в цьому договорі як контактний реквізит.
- Сторони зобов’язуються забезпечити збереження даних свого облікового запису електронної пошти і недоступність їх третім особам.
- При необхідності, належним доказом підписання відповідних документів є роздруківки електронних повідомлень, завірені стороною, що роздрукувала.
- В якості первинних облікових документів, що є підставою для розрахунків, приймаються рахунки і інші документи, складені в електронній формі.
ВИЗНАЧЕННЯ ПРАВА, ЩО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ДО ЦЬОГО ДОГОВОРУ ТА УГОДА ПРО ПІДСУДНІСТЬ
12.1. Сторони домовились що до цього договору застосовується право України.
12.2. Сторони домовились про підсудність спорів, що можуть виникнути у зв’язку з виконанням цього Договору, судам України за наступними правилами:
12.2.1. У випадку, якщо спір пов’язаний з захистом прав інтелектуальної власності в Шевченківському районному суді м. Дніпро (40000, Україна, місто Дніпро, проспект Д.Яворницького, будинок 57) якщо замовником за цим Договором є фізична особа, в Господарському суді Дніпропетровської області (49027, Україна, місто Дніпро, вулиця Володимира Винниченка, будинок 1), якщо замовником за цим Договором є юридична особа або фізична особа-підприємець.
12.2.2. У випадку, якщо спір пов’язаний з виконанням п.п. 5.1.11, 5.1.17 цього Договору в Шевченківському районному суді м. Дніпро (40000, Україна, місто Дніпро, проспект Д.Яворницького, будинок 57), якщо замовником за цим Договором є фізична особа, в Господарському суді Дніпропетровської області (49027, Україна, місто Дніпро, вулиця Володимира Винниченка, будинок 1), якщо замовником за цим Договором є юридична особа або фізична особа-підприємець.
12.2.3. У всіх інших випадках в Шевченківському районному суді м. Дніпро (40000, Україна, місто Дніпро, проспект Д.Яворницького, будинок 57), якщо замовником за цим Договором є фізична особа, в Господарському суді Дніпропетровської області (49027, Україна, місто Дніпро, вулиця Володимира Винниченка, будинок 1), якщо замовником за цим Договором є юридична особа або фізична особа-підприємець.
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
13.1. У всьому, що не врегульовано цією угодою сторони керуються законодавством України.
13.2. Приймаючи умови цієї Оферти, Замовник висловлює свою згоду на отримання інформації на його електронну пошту та в месенджери (WhatsApp, Viber, Telegram та інші) про всі заходи, що проводяться Виконавцем, умови їх проведення, фінансові умови та іншу інформацію, незалежно від терміну дії цієї Оферти. При цьому Замовник має право будь-якої миті відмовитися від розсилки, повідомивши Виконавця, надіславши лист за адресою: garderia.landscape@gmail.com
В цьому випадку Відповідальність за неотримання інформації покладається на Замовника.
13.3. Визнання судом будь-якого положення цієї Оферти недійсним або таким, що не підлягає примусовому виконанню, не тягне за собою недійсності або невиконання інших положень Договору.
13.4. Замовник гарантує, що ознайомлений із Законом України «Про захист персональних даних», політикою конфіденційності Виконавця. Акцептуючи дану оферту Замовник висловлює свою згоду на обробку з використанням засобів автоматизації та без використання засобів автоматизації, передачу третім особам, зберігання та знищення його персональних даних відповідно до законодавства України. Сторони домовилися вважати згодою Замовника на опрацювання наступних персональних даних: прізвища, імені, по батькові; адреси електронної пошти (е-mail), номер телефону, а також іншої інформації, отриманої Виконавцем від Замовника. Персональні дані Замовника використовуються лише для цілей належного виконання цього договору. Персональні дані третім особам не передаються. Не є порушенням конфіденційності персональних даних надання Виконавцем інформації третім особам, що діють на підставі договору з Виконавцем для виконання зобов'язань перед Замовником.
13.5. Не вступаючи у суперечність із зазначеним вище, Виконавець звільняється від відповідальності за порушення умов Договору, якщо таке порушення викликано дією обставин непереборної сили (форс-мажор), включаючи: дії органів державної влади (в т.ч. прийняття правових актів), пожежу, повінь, землетрус, інші стихійні лиха, відсутність електроенергії та/або збої роботи комп'ютерної мережі, страйки, громадянські заворушення, заворушення, будь-які інші обставини, не обмежуючись перерахованим, які можуть вплинути на виконання Виконавцем Договору.
ВИКОНАВЕЦЬ ЗАМОВНИК
_________________/ ФОП Іванова А.В. _________________ / ______________